Saturday, October 15, 2016

Pro Trader Bot - Forex Robot Review Scam

Pro Trader Bot Forex Robot Review. Verneukspul? So het ons 'n nuwe forex sagteware hier en dit lyk soos 'n klomp mense my reeds e-pos daaroor. Vandag het ek sal kyk om te hersien en verskaf al die besonderhede van die Pro Trader Bot. Hoe die min bekend gedagte-eksperiment van 'n WW2 rekenaar genie is rustig 'n klein sirkel van forex nerds ryker as rock sterre! Dit is die slagspreuk van die pro handelaar bot en ek dont get it. Hoekom is hulle praat oor WW2 en wat het dit te doen met buitelandse valuta en handel, ek dink hul tagline is 'n groot tyd mislukking. Ek sal nie oordeel pro handelaar bot net omdat hulle crappy handelaars al, ek sal kyk na die robot self. Net het deur die hele pro handelaar bot bladsy en ek regtig nie weet wat om te sê. Geen live resultate, net 'n klomp van die skerm skote. As dit werklik is veronderstel om 'n forex robot van die toekoms wees, dan sou hulle het 'n paar resultate. Ek is regtig nie beïndruk deur die pro handelaar bot verkope bladsy. Ek sal kyk of ek my hande kan kry op 'n afskrif van die EA, maar met die eerste oogopslag ek is nie beïndruk met protraderbot in die minste bietjie. Indien u enige inligting oor die forex pro handelaar bot dan voel vry om 'n kommentaar hieronder te verlaat en ons sal dit by die hersiening. Ek sal ook op soek om te sien of ek 'n afskrif van die forex robot kan kry sodat ek 'n paar resultate van die pro handelaar bot kan voorsiening te maak vir jou om te sien.


No comments:

Post a Comment