Friday, October 7, 2016

Sierra Trading Post

Aanbevole Resensies Het jy al ooit afgedank deur 'n on line orde maatskappy? I39; ve met Sierra Trading Post vir die afgelope twee jaar, bestel 'n paar $ 1500 in die buitelug produkte, wat wissel van stapskoene, tennis skoene, sport skoene, hardloop skoene, loop kortbroek. I39; ve selfs beveel dat sommige vroue Orthaheel Sonora Euro band sandale in swart lakleer - nie vir die vrou nie, maar vir my! Net voor my Glacier National Park reis lees ek in die Trip Advisor reis forum oor muskiete en swart vlieë uitzwerming in Augustus. So ek bestel muskiet bewys hemde, stap broek, baadjies, en hoede vir die vrou en I. Natuurlik het ons nog nooit in enige muskiete gehardloop, maar kon ongebruikte klere terug te keer na STP via die UPS bakkie, 'n 10 minute se stap van my huis. STP is baie goed oor opbrengste, en verstrek die UPS adres seël op alle aankope. Ek gebruik te word op die STP e-poslys, met afslag kodes van 30%, 35% en selde 40% afslag op die reeds afslagprys. STP gereeld oudits en vlae rekeninge met 39; troubling39; opbrengste. In my eerste jaar met STP teruggekeer ek sowat 66% van my aankope - usually skoene wat didn39; t pas reg, en gebruik hulle vir krediet vir toekomstige aankope. Dit het my 'n e-pos van kliëntediens dept. Vormbrief as ander Yelpers genoem: 34; Ek skryf aan jou vlak van ontevredenheid met ons produkte aan te spreek. soos blyk uit jou konsekwent hoë opbrengs koers. Soos u weet, het ons gekontak jy op 2014/01/01 met betrekking tot hierdie kwessie. Maar sedertdien jou terugkeer koers het voortgegaan om meer as 60%. 34 ;. 34; Ongelukkig, as jou terugkeer koers voort te hoog wees. Dit kan die beste wees vir ons om ons besigheid relationship34 staak ;. Niks persoonlike, net besigheid, Ek sê vir myself. Net soos wat ek die een met 39; troubling39; opbrengste en nie meer ontvang die daaglikse e-posse van STP met die 30%, 35% en 40% coupons. Ek gaan nou my Facebook-blad, en kyk op STP, en kry hulle 25%, 30% en soms 35% afslag kodes. 30 jaar gelede, het ek 20 myl per week, en kan 'n 10k pad te loop in 39 minute. Geleidelik I39; ve het om stadiger, soos knie pyn erg met lopende het. Ek gestaak loop op my knieë te spaar vir tennis toe ek getref 60. Onlangs het ek gelees oor die nuwe maksimale ontwerp drafskoene, met tot 'n duim van padding in die boog. Ek nagegaan op Runners World vir ouer oorgewig hardlopers met platvoete en ontdek die Saucony stabil CS3 hardloop skoene, normale prys $ 130. Nie te veel winkels dra hierdie skoen. Sport Kelder het dit vir $ 105. holabird het dit vir $ 70, breedte EE in swart en oranje. STP het dit vir $ 80, maar $ 56 na afslag, voor belasting en $ 10 gestuur, silwer en blou. Kalifornië wet vereis belasting op die internet aankope deur Kalifornië inwoners. Ek bestel 'n grootte 8.5 EE, en probeer op die skoene van die huis af. Perfekte pas, en na 'n paar dae opwarm, ek kan 'n 9 minute myl tempo in hierdie skoene hardloop sonder pyn. wat spesifiek ontwerp is vir hardlopers met 'n ernstige overpronation. Groot en lywig, maar moderne ontwerp, baie lig, met die buiterand aan die hak oor 1/4 van 'n duim laer as die binnekant van die rand van die hak. Die skoene was so goed, dat Ek bestel twee meer pare, net soos wat hulle uitgehardloop van die EE breedte. Met dieselfde volgorde, ek het 'n paar Chaco Z / 1 Unaweep sport skoene in mens grootte 7 medium breedte. vir $ 55 na afslag, normale prys $ 110 by REI. Nou won39 ek; t het my Chaco sandale vroue grootte 9 medium dra! I39; vyf kap op my terugkeer koers aansienlik afgelope tyd, en algehele waarskynlik 'n terugkeer koers van ongeveer 40%. Ek lees die leser terugvoer en kommentaar op elke produk wat ek koop vooraf, veral met betrekking tot die skoen grootte. Die Chaco sandale loop baie groot, terwyl die Saucony loop op die klein kant. Chaco sandale te neem 'n paar doen om te verstaan ​​hoe om die bande te pas by jou voete pas. Al my bevele deur die internet, waar ek die vordering van my bestelling gedryf uit Cheyenne Wy, deur Commerce City CO kan kyk, dan na Salt Lake City UT, en dan na Sparks NV, en dan na San Pablo CA. Duur gewoonlik 4 weeksdae vanaf die tyd van die einde van die tyd die pakket kom op my voorstoep - Ek lewe op my eie huis met die voorportaal nie sigbaar van die straat, so diefstal is nie 'n probleem! Ek sal voortgaan om te bestel van STP, selfs terwyl verban uit die e-pos lys. Jy can39; t ontslae te raak van my wat maklik! BTW die vroue se swart lakleer Orthaheel Sonora Euro band skoene pas my vrou, maar I39; het dit gedra met broeke vir dag-tot-dag aktiwiteite soos inkopies doen. Saucony stabil CS3 state of the art drafskoene vir meer as pronaters. Nota 1 5/834; boog, en buiterand laer as binnerand van hak kry aanwysings "So, wanneer I39; m in Reno ek probeer om op te hou met die uitlaat sodat ek dinge op kan probeer persoonlik." In 7 resensies "Ek het met 'n mooi Timbuk2 verpakking hulp en 'n paar van hul katalogusse om verder te kry my in 'n toekomstige koop bui." In 4 resensies Aanbevole Resensies 1 check-in Dit is 'n Buitelug, atletiek-tipe uitlaat winkel bied 'n verrassende en unieke gryp sak van 'n hoë-end handelsmerke teen 'n afslag en modieus verrassings tussenin Whole Foods en Pier 1 in Suid-Reno. Saam met hippie-chic uitrustings jou sister39; s mag nou wel-sak speel kamermaat sou aanbid, is daar ook 'n groot afslag op Prana joga rat, Manduka joga matte op byna 50% van die kleinhandel (ja, they39; re al oranje, maar so what? ), af rokke, ski-pants, en loop rat, net om mee te begin. Onlangs I39; vyf vasgehaak n monster Steve McQueen boodskapper sak en 'n pragtige denimbaadjie, sowel by die 75% van die kleinhandel. Nie-skiërs en buitelugontspanning vyande sal nog vind 'n wye verskeidenheid van items om hul belangstelling prikkel: swemklere, hardloop rat, Europese skoene, unieke sokkies, nagklere, huis items, ens Hulle bied men39; s, kinders, en women39; s klere en wat die baksteen-en-mortier winkel bied is net 'n fraksie van wat aanlyn aangebied. Hulle het 'n gerieflike diens waar jy aanlyn kan bestel en het items wat gestuur word na jou buurt Sierra Trading Post vir bakkie. Vriendelike personeel en altyd lekker blaai. 1 check-in I39; ve probeer inkopies hier twee keer en nie tyd was vrugbaar. Die handelsmerke is getref en mis en ek voel nie die pryse is uitstekend. Sierra Trading Post Oor Sierra Trading Post Sierra Trading Post is toe op jou handel in jou swaarverdiende kontant vir 'n paar van waterdigte stapskoene of 'n splinternuwe exciting. Die maatskappy verkoop afslag men39; s en women39; s handelsmerk-klere, buite rat, skoene, en huis dekor deur vier kleinhandelaars in Idaho, Nevada, en Wyoming, Vyf katalogus titels; en sy webwerf. Dit koop rest & ndash; meer. en uitverkoop items uit ongeveer 1000 vervaardigers, insluitend Columbia, Die Noord-Face, Timberland, ECCO, Dr. Martens, en Birkenstock, en verkoop dit aan verbruikers op 35% -70% af van die oorspronklike kleinhandelprys. Gestig in 1986 deur Keith Richardson, is Sierra Trading Post verkry deur off-prys kleinhandelreus TJX Cos. In 2012. Sierra Trading Post Deals Posted 3 dae gelede deur thorgirl Sierra Trading Post het die Carhartt sandsteen Active baadjie vir $ 39.95 Gratis gelewer met Coupon Kode: "ASUITUP5" (Exp Soon). Belasting in baie lande. Hierdie gewilde baadjie is 61% van die kleinhandel en is ten minste $ 10 minder as elders. Ontwerp vir ruwe langdurige duursaamheid maar mikro geskuur en-kleed gewas vir 'n sagte hand. Let wel, dit is 'n 2nds item wat 'n paar klein kosmetiese tekortkominge of effense onreëlmatighede (affekteer nie fiks, prestasie, of langslewendheid van die produk) kan hê. Kies uit Men's groottes S-5XL. Ontvang 'n 4.7 / 5 ster gradering van meer as 700 resensies op Amazon zip voor Gewatteerd trek koord kap Front hand sakke Ribknit manchetten en onderste groep kry aanwysings Van die sake spesialiteite Sierra Trading Post® is gestig in 1986 in Reno, Nevada Die maatskappy koop naam-handelsmerk overstocks en outs en gaan besparings op aan sy kliënte -. Verkoop rok, gemaklik en buite klere, skoene, huis meubels, bykomstighede, en rat te spaar tot 70 persent. Sierra Trading Post bied sy produkte deur middel van drie gerieflike kanale: ses winkels, nege pos aanvra titels, en sy aanlyn winkel, drie katalogus titels en SierraTradingPost. Vandag is die maatskappy het ses winkels geleë in Greenwood Village en Fort Collins, Colo. Boise, Idaho, Reno, Nevada. Cheyenne en Cody, Wyo. Sierra Trading Post® is gestig in 1986 in Reno, Nevada Die maatskappy koop naam-handelsmerk overstocks en outs en gaan besparings op aan sy kliënte -. Verkoop rok, gemaklik en buite klere, skoene, huis meubels, bykomstighede, en rat te spaar tot 70 persent. In Desember 2012, het Sierra Trading Post verkry deur die TJX Maatskappye (TJ Maxx, Marshalls, Homegoods).


No comments:

Post a Comment