Tuesday, October 11, 2016

Ryg Beste Demo Rekeninge

Thread: Beste demo rekeninge Aansluit Datum Maart 2012 Posts 2 Beste demo rekeninge Mag ek begin deur te sê dat hierdie webwerf My gemotiveer om werklik te gee forex my volle aandag. 'N paar baie goeie raad !! Aansluit Datum Oktober 2010 Posts 2534 Alpari is groot MT4, site OANDA groot FXTrade. Ek hou van site OANDA FXtrade, as gevolg van die opsie te sleep. Maar, nou het ek gevind iets vir MT4, wat dit moontlik maak vir my om te sleep en op MT4. Ek kan terug na MT4 site OANDA gaan woon, maar die laaste keer was dit HORRIBLEy stadig. Ek het 'n baie pitte te danke aan die lag. Alpari MT4 is baie baie vinnig, nooit 'n probleem, maar dis demo. Maar selfs site OANDA MT4 demo, is laggy .. SanJ, thumbs up vir & quot; Mock & quot; rekeningsaldo, demo altyd die bedrag wat jy van plan is om te belê met die werklike kontant deposito's. Ek was gelukkig om te lees dat, want ek dink baie begin met 'n groot weegskaal en groot hefboom, dan uit te vind wanneer lewendige, sy differant, maar weet nie hoekom nie. En ek wil ook o gooi dit daar buite, terwyl ons demo praat. Het 2 rekeninge, 1 vir ernstige optrede, betekenis, voorgee sy werklike kontant, vaste instelling, iets wat jy van plan is om die alledaagse soort roetine te doen. dan 'n ander rekening, om met die praktyk, maar nog steeds, binne die raamwerk van klein hoeveelhede. Jy wil o oefen die lewenstyl ook, nie net die kaarte en getalle. Vind 'n groef en 'n daaglikse doel, en probeer om die doel te tref, daagliks. NOOIT oefen strats op Live & quot; Mock & quot; rekening. Jy het om geestelik Dink dis werklike kontant-rekening, sodat dit te hanteer soos een .. Groot Winste vir jou mense,


No comments:

Post a Comment